sunnuntai 5. lokakuuta 2008

Omarsuklaata ja sunnuntaita

Aada ihanainen sanoi tänään ""vevi gook" jonka kuuli telkusta eli very good! Sitä toisteli sitten koko illan. Se sanoo tällä hetkellä kaiken mitä sille sanoo eli nyt pitää olla varovainen ja Arttu ei sitten käytä tätä vaihetta hyväksi! Se P*mpp* oli jo ihan tarpeeks! :)

Sain tässä vähälle aikaa kaksi pakettia jotka sisälsivät namnamia eli omarsuklaata! Huhuilin suklaan perään facebookissa ja messengerissa kun olin kuullut sen olemassa olosta ja Sari ja Hensu olivat niin ihania että pistivät postipojan juoksemaan. Kiitos vaivannäöstä molemmille! Söin puoli levyä tosta vaan eräänä aurinkoisena iltapäivänä istuessani joen rannassa penkillä Aadan nukkuessa vaunuissa. Hihii! Siinä nautiskellessani pohdin miten ihania herkkuja Suomessa osataankin tehdä. Hensu lähetti samalla Aadalle pupukirjan joka on aika suosikki tällä hetkellä. Tosin sitä on hieman haasteellista lukea kun Aada sai sen käsittelyyn ekana päivänä ja järsi kulmat. Mä luulin että se kaiken syöntivaihe on jo ohi, luulin väärin. Mutta pääasia että tekstistä saa vielä selvää!

Kävin muuten äsken ekaa kertaa kylvyssä. Se oli aika huvittaa. Jonnen kanssa naurettiin vääränä kun yritin viikkautua siihen ammeeseen... Se on liian lyhyt mulle koska haluan olla kokonaan kuumassa vedessä! No vaihtelin sitten kyljeltä toiselle että pysyn lämpimänä. Kiitos Elinalle kylpysuolasta, toimi mainiosti!

Jees mut nyt meen nukkuun, oon lentsuinen ja väsy. Nukuin jopa päikkärit Aadan nukkuessa ja moni tietää että se on aika harvinaista et mä menen pötkikselle :)

Ei kommentteja: