maanantai 19. tammikuuta 2009

Tänään

Superhuonosti nukutun yön jälkeen oltiin enemmän ja vähemmän silmät ristissä aamulla. Aada on nukkunut tosi huonosti viime yöt. Siirrettiin Aada viime yöksi ja tietty tuleviksikin Kirsin huoneeseen (kirsi on Suomessa) jotta saataisiin kaikki nukkua rauhassa eikä tartte heräillä kun Aada potkii mua päähän kun sen sänky ei mahdu muualle kuin meidän sängyn päätyyn poikittain. Toisin kävi, kuunneltiin Aadan levotonta unta koko yö ja käytiin vuorotellen sen luona muutamia kertoja. Kuudelta Aada ei enää rauhoittunut omaansa vaan tepsutteli meidän sänkyyn ja vääntelehti siinä kolme varttia jonka jälkeen nukahti mun tyynylle ja mä olin putoamisvaarassa sängyn reunalla mutta en uskaltanu koskea pikkuruiseen ettei se vaan taas herää. Jonne nousi 7.30 ja me vähän kasin jälkeen. Tää maan vaihdos taitaa ottaa tällä kertaa vähän koville. Rytmi on kyl ihan normaalissa mut joku muu nyt mättää tällä hetkellä ja aiheuttaa levottomuutta, ei itkua kylläkään yöllä herätessä.

Päätin kuitenkin lähteä Aadan kanssa Martynalle leikkimään ja lounaalle. Bing ja Ana liittyivät seuraan tarhan jälkeen. Meillä olikin ihan hauskaa ja tässä pari otosta Tymekista ja Aadasta Martynan kamerasta. Alimmassa Aada silittelee Tymekin poskea :)





Sain pidettyä Aadan hereillä kotiin asti autossa laulamalla ja sitten laitoin sen omaan sänkyyn päikkäreille. Eli sain hetken omaa rauhaa koneella ja pyykinpesussa yms. Jonne naureskeli mulle kun unohdin että kaapissa on ruokaa illaksi ja meinasin ruveta tekeen janssonin kiusausta. Oiskohan väsymyksen syytä :) Mutta eräs ystäväni lähti tänään käymään ulkona autolla ja unohti pukea lapselleen kengät, ulkona oli sateista ja sukat aika mielenkiintoisen näköiset ekojen askeleiden jälkeen :) Eli enhän mä edes ole väsynyt tuohon mun kamuun verrattuna...

Ei kommentteja: