keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Raskas kerhoreissu

No olipahan kerhoreissu... Aada raasua puraisi joku poskesta. En nähnyt mitä tapahtui vaan havahduin keskustelussa toisen äidin kanssa siihen että nyt Aadalla on hätä kun kiljuu ja itkee "äiti, äiti!" Oli sisäliukumäen alla olevassa "majassa" silloin yksin kun mä hain sen pois, en nähnyt kuka sieltä tuli pois, koska ajattelin että Aada on lyönyt päänsä tai muuten loukannut ittensä. Poskessa silmän alla eli poskipäässä oli ylä- ja alahampaiden kuvat oikein selkeesti nähtävissä. Poloinen itki kuin viimestä päivää että "totiin, totiin" et lähdetään kotiin. Onneksi iho ei ollut mennyt rikki mutta aika hyvä mustelma siihen tulee.

Ylähampaiden kuva ei näy tässä ku ihan haaleesti "silmäpussin" kohassa mut alahampaiden kohta näkyy. Ihan kunnon haukkasu on ollut. Oon levittänyt siihen betadinen pipirasvaa niin siksi on keltainen.



Aada sanoi mulle että vauva puraisi eli vissiinkin joku pienempi lapsi. Aika yllättäen se on saanut sattua meinaan Aada kyllä kinastelu tilanteessa pitää toisen puolen kauempana itestään kuin päästää "hali"etäisyydelle. Rauhoituttuaan Aada ei kuitenkaan enää pyytänyt kotiin vaan rupes taas leikkiin eli oli ihan kunnossa. Yritin seurata josko se karttaa jotain lasta mutta en nähny kuin yhden pikkutytön joka katteli mua syyllisen näköisenä Aadan ollessa vieressä, ainakin mun mielestä :) Eli syyllinen jäi selvittämättä, oisin kyllä käynyt vähän keskustelua äitinsä kanssa asiasta mielellään.

Mä pysyn yleensä aika rauhallisena omasta mielestäni enkä päivittele kauheesti jos Aadalle tulee joku pipi kun en halua hermostuttaa sitä lisää mut itkua on kyl hankala pidätellä kun toinen itkee pipiään. Yritän siinä sitten nieleskellä ja pitää Aadaa sylissä silleen ettei näe kun muakin itkettää. Pientä yliherkkyyttä ilmassa Aadan syntymän jälkeen ollu siis jo kaksi vuotta ihan just :)

1 kommentti:

-S- kirjoitti...

Voi pientä. Jollain on ilmeisesti ollut "vähän" raju tyyli rakastaa...