perjantai 30. tammikuuta 2009

Kuusi sattumanvaraista asiaa munsta

Sain Sarilta kiertävän haasteen kertoa kuusi asiaa itestäni. Hmmm mä oon huono sanomaan kenestäkään mitään... mitäs munsta vois kertoo...

1. Pystyn pesemään kokonaisia koneellisia vaaleanpunaista pyykkiä ilman Aadankin vaatevarastoa :) Oon tosin jo jonkun aikaa "kärsinyt" valkoisesta kaudesta takkien muodossa. Kätevää puistossa kyntävän lapsen kanssa...

2. Mietin harvase päivä että mitä tapahtuu kun palataan takasin Suomeen kokonaan kaikki eli ressaan urakalla ja vuosi aikaa. Toissapäivänä päätettiin et Aada vois mennä Keravalle päikkäriin mut ei olekaan kielikylpy joten suunnitelmat taas lähtöpisteessä.

3. Kaipaan takasin jäälle koska oon harrastanut taito/muodostelmaluistelua käytännössä koko ikäni mutta en oo ollu jäällä kertaakaan Aadan syntymän jälkeen. Jäin tietty pois kun tiesin odottavani Aadulaista.

4. Oon tee/kaakao ihminen. En oo koskaan opetellut juomaan kahvia. Kahvipaketin kun avaa se tuoksuu ihanalle mut ei maistu ees yhtään hyvälle.

5. Olin jo aikaa ennen Aadaa päättänyt että tyttölapseni nimeksi tai nimeen tulee Aurora. Tuli :)

6. Heh, oon ostanut aikoinaan Turun, silloin ainoasta, taitoluistinliikkeestä suurimmat naisten luistimet mitä omistajat oli koskaan nähneet ja myyneet :) Sain heiltä joulukortin joka vuosi 10 vuotta myöhemminkin vielä.

Siinäpäs niitä.

Haaste lähtee eteenpäin Heenulle ja Tuulille.

1 kommentti:

-S- kirjoitti...

Hehheh! Keksitpäs sä hauskoja juttuja! Ja älä turhaan ressaa sitä Suomeen muuttamista. Asioilla on tapana järjestyä! Stressaamattakin.