keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Nipo, niuho, bitch ja mitä vielä :)

Äh tietääkö joku tunteen kun on raflassa ja joku haluaa laittaa laskun tasan kaikkien kanssa!?!?! Osa on juonut viinipullon, osa kaljoja ja sinä itse hanavettä koska lupasit ajaa... Kaikki on syöneet mutta eri hintaisia, toiset enemmän kuin toiset.
Saa kutsua nipoksi tai muuksi mutta mun mielestä on väärin että parina kertana kun ollaan oltu porukalla ulkona meidän perhe (ei olla tosissaan ainoita) on maksanut ainakin £15 liikaa... sillä ois saanut jo uudella rafla kerralla pari pizzaa. Kaikki ei aina muista että paikalla on eri tavalla tienaavia tyyppejä ja miksi toisaalta kenenkään tarttis maksaa toisen ruokia/juomia... Reiluinta ois et laskusta jaettaisiin kaikille omansa. Jos lasku jaetaan tasan se pitäis päättää etukäteen. Yritin vähän vastustella mutta en nyt saanut oikein kannatusta kuitenkaan.
Mua jo vähän sieppas sunnuntaina ja tänään vielä enemmän. Esim. tänään maksettiin £35 ja meidän ruoat oli £24+ Jonnen viinilasi jaetusta pullosta... BLAAH!

Se tässä blogin kirjotuksessa on huono puoli ettei voi oikein antaa palaa täysillä näissä valitusasioissa kun ei tiiä kuka lukee ;) Mutta toisaalta olen rehellisesti tätä mieltä (koska rahaa nyt ei satu ainakaan meillä kasvamaan puissa, olen tutkinut takapihan puskat, ja hoitorahakin on minimaalinen noin niin kuin elämiseen...) ja muut saa olla eri mieltä tietysti ja kutsua mua vaikka valittavaksi "bitch"ksi :)

Seuraa voin kyllä kehua, mukavaa oli niin kuin aina muutenkin samalla poppoolla!

Ei kommentteja: