tiistai 22. syyskuuta 2009

Onnitteluja ja rasitustakin :)

Pikkulinnut lauloivat tänne kauaskin että mun kummisetä on mennyt naimisiin 090909, Onnittelut täältä meiltä!!

Oon nyt niin kyllästynyt tähän maahan taas... Postilakko on nyt jatkunut jonkun aikaa ja tietysti ne pöljät panttaa meikäläisen synttärikortteja :) No siis mistäkö tiiän että niitä on tulossa, no kun lähettäjät ovat jo kyselleet omiensa perään eli kiitos vaan etukäteen mutta en oo vielä niitä saanut :( Ja tänään selvis ehkä yksi syy miksen...
Olin menossa hakemaan hoitotyttöä koulusta kun kuulin meidän tiellä että postimies kysyi kyläläiseltä että mikähän tie tämä mahtaa olla... taivahan vallat! Jos olet postimies (vaikkakin tuuraaja) olisi kiva jos osaisit osoitteet tai edes "lukea", ok oon ilkeä mut en jaksa tätä keharitoimintaa enää. Meilläkin on vielä aika hämäävästi "väärän" kadun osoite kuin mitä vois odottaa loogisesti talon sijainnin suhteen. Saas nähä tuleeks ne sitten ikinä ja itse asiassa ovat myös jo hävittäneet yhen filmiklubin dvd:n johon pitää täytellä jotain lomakkeita kunhan posti joskus saa ne mulle lähetettyä... odotan jo suurella mielenkiinnolla millainen nivaska sieltä tulee :) Niin joo mainokset kyllä jaetaan, tänäänkin tuli 3 erilaista ARGH!

Hah toinen rasituksen aihe on taas ah niin ihana naapurin änmä :) Meidän bioroskis on parkkiksella ku ei haluta sitä haiseen takapihalle niin eikös hän sitten mennyt sen ja omansa täyttämään puutarhajätteellä heti sen jälkeen kun ne oli tyhjennetty. Ne tyhjennetään kahen viikon välein eli nyt sit joudutaan laittaan biot normijätteeseen. Ei voinut sitten tehdä sitä ennen tyhjennystä, ÄNMÄ!
Niin siis postiin jo valitin mutta tuolle eukolle en kyllä mee sanoon mitään ku epäilen et se teki sen tahallaan koska teki saman myös viimeksi... Silloin mä tilasin ylimääräisen tyhjennyksen ku roskakuskeiltä oli jääny yks vahingos tyhjentämättä niin laitoin et 2 :) Mut nyt ei vois vähempää kiinnostaa! Nauran itse asiassa jos ja kun ne ei tyhjennä niitä roskiksia kahen viikon päästä kun ne ei mee kiinni!

Ja lisää rasitusta, oih voih... Robbie Williams heittää keikan Lontoossa ja mä en pääse koska Jonne paistattelee silloin Hawai´illa eli on siis työmatkalla...

Ehkäpä huomenissa on jo taas parempi päivä :)

Ei kommentteja: